The Study Behavior of Consumers to Selection Print Media Service in Bang Khen, Bangkok.
Abstract
This research aims to (1) study the behavior of consumers who choose to use
the media, and (2) to compare the media consumption habits of the population in
Bang Khen. The instrument used in this study was a questionnaire. The researcher created
The samples collected from the population in Bang Khen. A simple random sample
of 50 people.
The result of this research study found.
1. To study the behavior of consumers who choose to use the media in
Bang Khen, Bangkok four aspects of products. Quality and Price The provider of place
considering the aspect of products affecting the choice of most service and quality and
price. Affect the fewest options.
2. Comparison of media consumption behavior by sex, age and occupation
were found to be not significantly different.
Keywords
Full Text:
PDFReferences
สุพรีมพริ้นท์ จ
พิมพ์งานส
สืบค้นเมื่อกุมภาพันธ์ 20,
, จาก: http://www.su
preme print.net/index.php?lay=
show&ac=article&Id=53
วรรณี แกมเกตุ. (2555). วิธีวิทยาการทาง
พฤติกรรมศาสตร์. พิมพ์ครั้งที่
กรุงเทพฯ: โรงพิมพ์แห่ง
จุฬาลงกรณ์มหาวิทยาลัย.
อดิศักดิ์ โพธิกุล. (2550). พฤติกรรมของผู้
บริโภคในการใช้บริการสปา
ในเขตอำเภอเมืองจังหวัดเชียงราย.
การศึกษาอิสระบริหารธุรกิจ
มหาบัณฑิต สาขาวิชาการ
จัดการทั่วไปมหาวิทยาลัย
ราชภัฏเชียงราย.
อพิญญา มุ่งอ้อมกลางและคณะ. (2554).
พฤติกรรมการเลือกใช้บริการผลิตสื่อ
สิ่งพิมพ์ของผู้บริโภค
ในเขตดุสิต.รายงานการวิจัย
มหาวิทยาลัยราชภัฏสวนสุนันทา.
NovaBizz. (2548). พฤติกรรมมนุษย์. สืบค้น
เมื่อกุมภาพันธ์ 20, 2558, จาก:
http://www.novabizz.com/
NovaAce/Behavior/#ix
zz3Q1mGBEmD
Refbacks
- There are currently no refbacks.
Copyright (c) 2016 วารสารวิชาการเทคโนโลยีอุตสาหกรรม : มหาวิทยาลัยราชภัฏสวนสุนันทา The Journal of Industrial Technology
Faculty of Industrial Technology Suan Sunandha Rajabhat University 1 U-tongnok Dusit Bangkok 10300 Tel. 66 2160 1438#22 E-mail. fit@ssru.ac.th